joi, 12 august 2010

Stabilirea obiectivelor in terapie


Bine v-am regasit!

Am primit si eu prin mail de la Andy Szekely un filmulet care contine descrierea modalitatii corecte de a stabili obiectivele. Informatia o aveam deja si o folosesc de multa vreme cu pacientii in terapie. Mi-a placut insa modul foarte curat in care lucrurile sunt prezentate asa ca am decis sa impartasesc cu voi acest filmulet. Retineti ca obiectivele psihoterapeutice trebuie sa respecte si ele aceleasi criterii, subliniind principiul nr 3 - influenteaza rezultatele in mod direct. De ce ? Fiindca acesta este motivul principal pentru care, suferind de o problema psiho-emotionala, ramaneti in acelasi punct asteptand sa va scoata cineva de-acolo fara ca voi sa faceti vreun efort. Asadar linkul:

http://www.youtube.com/watch?v=kF76OBqGqIY


vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

opiniile sau intrebarile despre postari sunt binevenite!