marți, 10 august 2010

Prietenilor mei de pe alte bloguri....

Am intrat astazi sa inchid cele doua bloguri mai vechi pe care le-am avut, poate sa culeg si sa postez aici ce ar fi fost mai bun. Am dat peste cateva comentarii pe care nu le-am vazut atunci si imi cer iertare ca nu am raspuns cand era cazul... si cazul era pentru unii acum vreo 3 ani.

O fac acum nadajduind ca vor gasi acest post.

In primul rand nu mai fac sedinte de psihoterapie gratuite. A fost candva cand am facut si asta, prin 2007. As face si acum asta daca as avea o alta sursa sigura de venit:) Deocamdata, cam pana pe la sfarsitul anului, singura modalitate in care ofer consultatii este on-line, cu ajutorul Skype. ... drag_and_drop, georigiana2003 si symo_smile.... cam atat pot sa fac deocamdata.

narcosis... mi-au facut o adevarata placere interventiile tale. Dur dom'le, dur! Insa aduti aminte ca oamenii au creat stiinta psihologiei si nu psihologia a creat oamenii. Asadar ea este doar un instrument in care termeni precum "inger" isi gasesc cu dificultate o definitie iar expresii precum "prezenta cu adevarat incantatoare" au voie sa existe liber fara a fi schingiuite de operationalizare si abordari ultra-stiintifice. Daca ai apucat sa vezi cumva unul din numerele revistei mele Energii Vindecatoare, vei observa ca de vreo 3 numere am introdus o sectiune cu studii si cercetari...chestiuni care sunt pentru mine de mare interes...insa iarasi, stiinta este un instrument.... si imi poate cel mult spune ce strategie folosesc eu pentru a ma lasa incantata, despre elementele de fiziologie ale incantarii sau despre propriile mele strageii cognitive... insa despre incantare in sine nu-mi poate vorbi niciodata.

va astept sa mai vorbim!
Raluca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

opiniile sau intrebarile despre postari sunt binevenite!