luni, 9 august 2010

Deschidem portile! Tuu tuu.........



Deschid portile acestui blog lasand sa se petreaca in sufletul meu o mica dar adevarata ceremonie. Nu este primul meu blog insa acesta marcheaza lansarea noului meu website www.psihoterapie-online.net. Mai mult de-atat, nici aceasta nu este prima mea pagina de internet iar psihoterapie-online fac deja de ceva vreme. Acesta este insa in intregul lui un proiect deosebit, rotund, copt in sfarsit asa cum mi-am dorit. Imi implineste in sfarsit gustul si nadajduiesc ca il va implinii si pe-al vostru.... al celor 400 de prieteni din Facebook, al celor peste 200 de prieteni din forumuri, al fostilor mei pacienti si ai viitorilor pacienti pe care ii voi ajuta!

PS: Imaginea de mai sus este realizata cu ajutorul "Wheel Friend", o aplicatie a Facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

opiniile sau intrebarile despre postari sunt binevenite!