sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Copii care hipnotizeaza!

Bine v-am regasit! Am sa scriu astazi, asa cum am asezat frumos si in titlu :), despre copii care hipnotizeaza! Exista oare asa ceva? Poat oare copii sa hipnotizeze? Ei bine, se pare ca aproximativ 1,9 bilioane de copii sunt capabili de acest lucru... o cifra impresionanta, asa-i?

Sa va spun o intamplare draguta! Multi parinti folosesc intariri verbale de genul "Bravo, mi-a placut!" pentru momentele in care copii lor fac un lucru bun care se doreste a fi repetat. Aceste intariri verbale cresc frecventa comportamentului si de aceea ele  sunt utilizate si atunci cand induci o transa hipnotica si sesizezi ca persoana impreuna cu care lucrezi incepe sa se relaxeze profund... poti spune simplu "E foarte bine....foooarte bine".. pe un ton relaxant.

Ieri...venind de la cumparaturi, imi aud din buzunar telefonul - sotul meu ma suna fiindca fetita mea dorea sa vorbeasca cu mine. Si am povestit noi vreo 2 minute la telefon, dupa care m-a intrebat daca i-am cumparat lapte si, sincer incantata, imi spune rar si relaxat: "Foooarte bine... bravo mami!". Imaginati-va surpriza pe care am avut-o cand propria mea fiica de 2 ani 9 luni imi administreaza mie intariri verbale in stil hipnotic! :)))))))))))))) E drept ca a avut de la cine sa invete...dar totusi!

Si acum sa ne intoarcem la acea cifra de 1,9 bilioane de copii care sunt capabil sa hipnotizeze...ei bine acesta este, conform Organizatiei Mondiale a Sanatii, numarul TOTAL al copiilor in lume la ora actuala! Toti copii au aceasta abilitate din simplul motiv ca hipnoza este d efapt un fenomen in care intram cu totii in mod firesc, zilnic. Nu este neaparat o stare speciala si in nici un caz o stare iesita din comun .... este la fel de comuna ca si starea de veghe. Ca sa inveti trebuie sa intri intr-o stare de transa usoara, ca sa  conduci de asemeni, ca sa te lasi purtat de o piesa muzicala sau un film....si asa mai departe.

Priviti acum poza de mai jos:


Recunoasteti personajul? :) Este pisica din filmul care ruleaza acum peste tot "Motanul Incaltat".  V-ati vazut vreodata copii luand aceasta atitudine? Ochii mari, privirea fixa si parca totul in interiorul e moale, relaxat si se prelinge :) ... si tu impreuna cu ei! Aceasta este o privirea hipnotica clasica (usor exagerata aici) pe care toti copii o exerseaza la un moment dat!

cam atat deocamdata! eu doresc tuturor parintilor o transa placuta! :)

cu drag,
Raluca - mamica de hipnotizator :)


SOLICITA PSIHOTERAPIE ACUM! (ONLINE SAU IN CABINET)

4 comentarii:

  1. eu stiu pe cineva care poate `` dersa `` cum zicem noi puisori,si ieduti, la bunica e de ajuns sa ii priveasca atent paoi se comport k si cum ar fi in stare de ebrietate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari persoanei! Nu te-a batut curiozitatea sa intrebi cum face? :) Se poate invata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite un exemplu de "comportament invatat". Asa mama , asa fiica!
      Cand oi auzi si eu de la flacaii mei :" fooooaaarte bine, mama! bravo!!" cu siguranta voi actiona ca hipnotizata si vor putea sa ma " manevreze" cum or vrea ei :))

      Ștergere

opiniile sau intrebarile despre postari sunt binevenite!