duminică, 22 aprilie 2012

lansare Curs Auto-Hipnoza

Buna ziua!

Iata ca revin dupa o perioada cam lunga de absenta...SCUZABILA! Haideti sa va povestesc prin ce?

Acest blog, "Hipnoza, pe bune!" a fost un prioiect pe care l-am iubit tare (si inca il mai iubesc) fiindca a reprezentat un moment decisiv in abordarea mea si in deeschiderea mea catre voi. DAR! Acest blog urmeaza sa se inchida...pt ca..... ta, ta! Lansez un nou site sua mai exact, siteul meu personal si blogul Hipnoza, pe bune! isi dau mana si se vor gasi pe aceeasi pagina!www.ralucaborza.ro

Saptamana viitoatare este marea lansare, ocazie cu care vreau sa va ofer ceva special: un mini-curs-online de auto-hipnoza (gratuit)..si da! vine si minunatul sau frate mai mare "Maiestrie in Autohipnoza" pentru care am deschis deja inscrierile. Va las mai jos datele finale ale cursurilor si orasele in care acesta se va desfaura! Astept cu drag emailurile si intrebarile voastre! (psihoterapieonline@yahoo.com)


Satu-Mare 19-20 mai
Bucuresti 2-3 iunie
Timisoara 16-17 iunie
Galati 23-24 iunie

cu drag,
Raluca


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

opiniile sau intrebarile despre postari sunt binevenite!